نوشته شده توسط : محسن

قاب گوشي شيائومي redmi 5a گوشي شما را در برابر هر گونه ضربه، سقوط از ارتفاع كم، سايش و خط و خش محافظت مي كند. دسترسي راحت به پورت و دكمه ها و اسپيكرها از ويژگي هاي برجسته قاب اين گوشي ها مي باشد. بيشتر قاب ها هيچگونه چربي و اثر انگشت را جذب نمي كند و اين گاردها كاملا انعطاف پذير بوده و به راحتي بر روي گوشي نصب مي شوند.

قاب گوشي redmi 5a يكي از مهم ترين لوازم جانبي گوشي هستند كه با پوشش گوشي از آن در برابر ضربه، گرد و غبار و خط و خراش حفاظت مي كنند. اين محافظ ها انواع مختلفي دارند كه سليقه همه كاربران را پوشش مي دهد.كاور گوشي شيائومي redmi 5a با ظاهري خاص و منحصر به فرد طراحي شده است كه با پوشش كامل گوشي از آن در برابر گرد و غبار حفاظت مي كند.

محافظ ها طراحي استانداردي دارند. به همين دليل در محل قرارگيري دوربين و پورت هاي REDMI 5A روي قاب محافظ با برش هاي دقيقي كاملا باز شده است و كاربران مي توانند به راحتي به اين امكانات گوشي دسترسي داشته باشند. همچنين قاب redmi 5a به دليل استفاده مداوم از كليدهاي گوشي در طول روز، روي كليدها اين كاور محافظ پوشيده شده است و كاربران براي دسترسي به كليدها زحمتي نخواهند داشت. ضمن اينكه ايمني كليدهاي ردمي 5A به خوبي حفظ خواهد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

گوشي شيائومي ردمي ۵ اي (Xiaomi Redmi 5A) با قابليت اتصال به شبكه‌‌ي 4G، دوربين 13 مگاپيكسلي، دو گيگابايت رم و 16 گيگابايت حافظه‌ي داخلي از جمله گوشي‌هاي 5.0 اينچي است كه طرفداران زيادي دارد. نيمه‌ي دوم سال 2017 بود كه اين گوشي به بازار عرضه شد و توانست بخش بزرگي از بازار را متوجه خود كند. ردمي 5A فقط 137 گرم وزن و 8.35 ميلي‌متر ضخامت دارد. قاب گوشي شيائومي redmi 5a به دليل اينكه قاب پشتي گوشي قابل باز شدن نيست و محل قرارگيري كارت حافظه و سيم‌كارت روي لبه‌هاي گوشي قرار دارد بسيار مهم است.

 

اين روز‌ها گوشي‌هايي كه صفحه‌نمايش بزرگ دارند، طرفداران پرو‌پاقرصي پيدا كرده‌اند؛ به‌خصوص كه قاب گوشيredmi 5a ابعادي كوچك و جمع‌وجور دارد و اين كوچك‌شدن ابعاد، شكل‌و‌شمايل گوشي را غيرقابل‌تحمل نكرده باشد و بتوان با پرداخت قيمتي بسيار كم گوشي‌اي با ظاهر لوكس خريد. كاور گوشي شيائومي redmi 5a در كنار اين نمايشگر، سخت‌افزار مناسب، باتري با ظرفيت بالا و از همه مهم‌تر طراحي زيباي اين گوشي ويژگي‌هايي هستند كه احتمال خريدنش را زياد مي‌كند. گوشي موبايل ردمي 5A‌ يك گوشي ميان‌رده و اقتصادي است كه با توجه به طراحي و امكانات خوبي كه دارد، مي‌تواند طرفداران زيادي را به خود جذب كند. به خصوص كه انواع قاب redmi 5a در طرح هاي مختلف در بازار موجود است.

 



:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آبان 1397 | نظرات ()